gakkoyengee benimki abisinin tıpkısı o kadar cok benziyokiii anlatamam. Her kontrole gittiğimde mutlaka tok karnına ve bi bitter çikolata yiyip giriyorum. Gayet hareketli oluyo illa bi poz yakalıyo doktor. Bide doktorun ultrason cihazı renkli çekim yapıyo hep öyle veriyo çıktıyı bana, siyah beyaz resim vermiyo