minnakkraker ElifKyncu0 seviyorum ama eşimin o enerjisini ya keşke bende onun kadar neşeli olsam diyorum bazen🤣
RSinem ozley ozley bizim de tam tersi ben boğa eşim aslan zevklerimiz aşırı zıt ama çok nadirdir tartışmamız genelde stabil çok şükür 😬
Rubyyigit Yenihsp18 ben yay’ım, eşim oğlak bal gibi anlaşıyoruz 😂 anladım ki bir yay kadınını ancak bir oğlak erkeği çekermiş😂😂😂
Gokce35Z minnakkraker şimdi nasipse pazar gecesi yatış yapilcak doğum için pazartesi günü doğum olucak inşallah sağlıkla alırız kucağımıza neyse ee ikinci ikizler geliyor diyorum iki ikizler delirticeksiniz beni 😁😁
ElifKyncu0 minnakkraker Enerjili biriyse iyi benim eşimin yükseleni balık 😅 benim yengeç ben çok konuşurum hareketliyim eşim asla öyle değildir.İkizler duygusal olmaz derler benim eşim duygusaldır.Ama ben tam koçum bazı özelliklerimi değiştirmeye çalışıyorum.🌝
Yenibirannee Yenihsp18 ben yay ama yükselenim akrep :) eşim yengeç.. ben tamamen akrep burcuna geçiş yapmış gibi hissediyorum 😄 anlaşıyoruz eşim alttan alan taraf.
KayraVeAnnesi_06 Yenihsp18 Ben koç , eşim akrep karakter analizi olarak anlaşıyoruz ama ben gezmeyi seviyorum o evde durmayı tek anlaşamadığımız nokta 😒
Gulsahim CgladaP oğlak ve koç Allah’ım 🥳🥳🥳 iki inat burç ama her ikiside çok claiskan zeki burçlar..mutluluğunuz daim olsun canım
KayraVeAnnesi_06 ElifKarata Aynı biz emir vererek konuşmak birde azarlar gibi konuşmak eşim gerçekten çok kızar Ben ne kadar konuşmayı seviyorsam o okadar az öz konuşur birde gezmeyi sevmiyor ben tam tersi 😲
ElifKarata KayraVeAnnesi_06 aynen aynen işten gelir yemeğini yer hemen ya yatar uyur ya da evde takilirz😍😍🤣😇ben de gezmeyi seviyorum .eşim insanlarla içli dışlı olmayı kalabalık ortamları hiç sevmez.bide sezgileri çok kuvvetli olduğundan Birini Bi kez görsün hemen anlıyor kız 😇😇😇hep ben sana demiştim diyor seninki de öyle mi bilmiyorum ama romantik lik de yok benimkinde 😇🥰🤩🤩 bunla ayni evde yasaya yaşaya benide kendine benzetti .
Gulsahim Yenihsp18 ben terazi eşim ikizler.cok eğlenceli sevecen uyumluyuz da bazen ikizler burcunun vermiş olduğu beş dk dışına uymaz sözü eşim icind egecerli 😁🤭 bı bakıyorum mutlu bı bakiyorum durgun..melankoli..komik ve eğlenceli birisidir genel mana da bu yüzden uyumumuz güzel
Daisy0000 Yenihsp18 Ben akrep eşim kova. Evlenmeden önce sınırlarımızı-çizgilerimizi açık ve net konuşmuştuk. Onları aşmadığımız sürece çok güzel anlaşıyoruz 🥰
KayraVeAnnesi_06 ElifKarata Sezgileri kuvvetli mi bilmiyorum canım hiç bana biriyle ilgili birşey demedi öyle çnkü eşim dedikodu yapmaz öyle konuşmaz kimsenin hakkında konuşanında konuşturmaz 🤐 ben hep dışarda olsam gık demem ama o öyle değil evcimen hatta bana her izin günümde dışarı çıkarıyorum diye annene bırakıyım biraz orda kal diyor , içine 60 yaşımda bir amca kaçmış resmen yaşıda 32 🤣