Yenihsp18 eşimde bende ikizleriz 😂😂hadi gelin yargilayin afgsgsgs şaka Maka güzel anlaşıyoruz çok şükür zaten severek evlendik. Gezmeye bayılırım beraber çok eğleniriz ama kocamla çok farkliyizdir ben çok sosyal konuşkan bilmiş tavırlı (ikizler burcu klasik ozellikleri) o çok çekingendir. İkimizde iki yüzlülük özelliğini taşımayız onun karakterle alakalı oldugunu düşünüyorum çünkü. Bence en kötü yanımız beş dk mutluysak iki üç dk durgun olmamız ve tabiki kararsızlık😂bizim iyi anlasmamizin sebebi de denge durumu ben hayır derken o evet ben evet derken o hayır der abartı şeylerde onun dışında hep ortak noktada bulusuruzz maasallah diyimm.