bsrcap yürümeye de mi izin yok yemeğe izin yoksa . Bol bol yürüyün hurma yeyin çikolata yeyin . Ablamı geri yollamıslardı açılması yok diye biz hastanenin karşısında çorba yeri vardı oraya götürdük çorbasını içti suyunu ekmeğini yedi . Yürüttük bir baktık sancıları 5 dakka bir oldu direkt doğuma aldılar