gizemmreee Kızlarrr yeni kayıt oldum ne olur yardım edin 7.06.2023 transferim oldu 5. Gün 5AA kalite bu gün 6. Günüm adet olacak gibi kasıklarım ağrıyor böyle olupta pozitifi gören oldu mu?
Deletedmom_85 gizemmreee bende 6 Haziran da transfer oldum. 2.gub kasik batması oldu 3 ve 4.gunler hafif kasik ağrısı sonrasında bir dahaa devamı gelmedi. Bugün 7.gunum. Test günün ne zaman?
gizemmreee Deletedmom_85 19 Haziran aslında ama cuma günü yaptırmak istiyorum 9. Gün olacak çıkar herhalde
Mavim Ben 3 haziranda transfer olmuştum. 8. Günümde gecelik testiyle öğrendim aynı gün kanda 109 çıktı
gizemmreee Mavim yaaa ❤️ rabbim sağ Salim kucağına Almayı nasip etsin inşallah 🙏 ben de 9. Günü kan versem çıkar o halde
gizemmreee Dneglr 7. Gün sabah test yaptım negatif çıktı 😥 bir daha da test yapmadım yarın acilde kan vericem inşallah bebeğim geç de olsa tutunmuştur, benimledir ❤️
Dneglr gizemmreee canım senin bugun kanda cıkar aslında 5. Gün embryosu ya bende 7 sinde transfer olmustum benimde pazartesi günü sonuc günüm 3. Gün transferi
Dneglr gizemmreee ayy bende gitmek istiyorum ama benim bugun 10. Gün birde 3. Gün embryosu oldugu icin tam gününde cıkıyormus sonuc heycan var merak ta var ama benimde eşim izin vermedi bende yatıyorum valla sürekli kafamı bişeylerle oyalıyorum 💙
Dneglr gizemmreee ben 7 haziranda aksam 5.40 da transfer oldugum icin o günü saymyoruz pazartesi 12. Gün oluyor belirtilerim bel ağrsı cok vardı dün özellikle baya kötüydü ara ara kasıgımda batma oluyr hafif sırtım agrıyor birde yiyorum ama doymak bilmiyorum 😅😅😅
Dneglr gizemmreee bide dün idrardan sonra peçeteye hafif belli belirsiz bir kan lekesi geldi çok acıktı ama belli belirsizdi yani 1 damla bile değildi ama peçetede gördüm ben
Dneglr gizemmreee gögüsümde acıyor ucu böyle yanlışlıkla kolumu değiyor mesela acıyor xok kötü yatarkende üstüne yatıyorum bazen o zamanda açıyor sütyen oldugu halde
gizemmreee Dneglr bende 2 3 gün önce çok kasık ağrısı vardı dün de sırtım ağrıdı çok ama bu gün hiç bir şey yok ara ara da sağ kasığıma anlık sancı giriyor o kadar 😔