nesli5154 Annevekizi Ben hayatta hiç regl dönemimde ağrı yaşamadım ama 2 ay önce bu saydiklarin oldu ölüyorum sanıyordum ağridan hsg çektirdim polip çıkmıştı aldırdım onları şimdi pek ağrım olmuyor
Annevekizi nesli5154 bende oluyorum şuan malesef acaba doktor yarın ultrasonda baksa anlar mı kist yada polip falan oldugunuuu
nesli5154 Annevekizi bilmiyorum canım ultrasonda çıkar mı yada sende var mı bilemem bende çıktı ve şuan iyim
Melodimm Annevekizi Yılda 1 yada 2 defa bende boyle olurdum.Dayanilicak gibi değildi.Yani bence normal boyle olması.Korkmayin