Annevekizi KizLar sağıma dönüp yatamiyorum soluma bıçak saplanıyor kaşığından karnıma aşağıya doğru geçen ay 19 Mayıs’ta hiç bir ağrı yasamamistim ya bu ay neden böyle oldu ki
Melodimm Annevekizi Rezenenin üstüne bardak da Sicak su dökerim ağzını kapatirim .Rengi koyulasinca süzer içine 4 kaşık şeker tozu eklerim Karistirir içerim ağrım geçerdi.
kalorisizpatates Annevekizi ya aynısı bende de oldu çok kötüyüm 2 gün erken oldum sabah ölüyorum sandım duş aldım ağrı kesici yuttum biraz hafifledi ama yine çok ağrıyor bugün hayıt macunu almıştım o geldi ondan yedim biraz iyi geldi sanki adet ağrılarına iyi geliyormuş
Annelikmesaisi Annevekizi şekerli sıcak su yapın içi bir güzelce karnınızada sıcak su torbası koyun iyi geliyor tecrübe ile sabit geçmiş olsun 💐
Annelikmesaisi Annevekizi şekerli sıcak su yapın içi bir güzelce karnınızada sıcak su torbası koyun iyi geliyor tecrübe ile sabit geçmiş olsun 💐
Annevekizi Melodimm çok teşekkür ederim canım hiç böyle olmazdım kasıklarım agrirdi ama bu kadar ağrı ve tek taraflı çekmedim kist falan mı ağrı yapıyor acaba diyorum🥺🥺💗
Melodimm Annevekizi Yılda 1 yada 2 defa bende boyle olurdum.Dayanilicak gibi değildi.Yani bence normal boyle olması.Korkmayin
Ipektoss26 Sıcak duşa gir bacaklarına karnına tut ağrı kesici al ve ılık olacak şekilde su torbası hazırla bacaklarına koy derim nefesler al rahatla ve komik videolar seyret işe yarar ✌🏻
sevaldqn1 Yani ben çok ağır geçiriyordum reglin ilk gününü gece vs sıfır uyku yerimden kalkamıyordum kıvranıyordum eşim sicak su torbasi hazirliyordu ağrı kesici iciyordum birsz öyle idare ediyordum ağrı kesici içip deneyebilirsin
__mom1 Annevekizi evet o ay ilk kez oldu. O ay ultrasona gitmiştim zaten 4cm kistim vardı sonraki ay gebe olduğumu öğrendim kist yok olmuştu
Annevekizi kalorisizpatates 3 aydır kullanıyorum geçen ay çok hafif ağrısız geçirdim bilmedim bile basım agrimadi yani ne bileyim bu ay gebersin ya daha bir hafta vardı benim adete 🥺🥺🥺