Merveass Yuli ben de düşünüyorum almayı da pek bilen yok o yüzden kararsızım burdan bile kullanan yoksa kime soracaz 🙄https://ty.gl/xxhdtimh model bu sanırım. farklı renk seçenekleri de var tabi
hmmokk Yuli merhaba canım ben aldım kiwi 6in 1 modelini henüz kullanmak nasip olmadı 34. haftamdayım araba çok şık çok güzel şuan sadece evde denedim sürüşü de çok rahat:) ama puseti diğer bebek arabalarına oranla küçük.
Rabiapnr Yuli ya bende çok seviyorum dizaynı kullanıcımı ama ne kullanan gördüm ne de fikri olan bende burda biryerde bekleyeyim
Yuli Emine1235 benimde oyle bugun esim sipaeis veriyor gelicek ama hic goremedim canli alanda yok cevrede ne renk alsam memnuniyetler nasil cok merak ediyorum
Emine1235 Yuli canım kullanınca. Bilgi verirmisin ilerleyen zaman bende ona göre alıyım kullanışı rahatlığını
RabiaGlck Ben markette birinde karşılaşıp görmüştüm çok şık duruyor görüntüsü. Kullanışlı olup olmadığını sorduğumda cok hafif kullanıslı demişlerdi. Ondan sonra araştırdığımda bana kiwinin yetkili servisinin pek iyi olmadığını ve her yerde bulunmadığını söylediler ona vereceğin parayı pierre cardine yada kanza falan ver daha iyi modeller var dediler. Buna ragmen ondan iyisiyle henüz karşılaşmadım😏
RabiaGlck Yuli https://www.bisikletcim.com/kiwi-queen-2-in-1-mono-bebek-arabasiportbebe?gclid=EAIaIQobChMIm4D5n7j53QIV1vhRCh1SVAbYEAQYAiABEgKGifD_BwE Benim gördüğüm buydu ama bende çok araştırdım 2500 lükle arasındaki farklar sizinki 360 derece dönüyo bir de oto koltuğu dahil bir de alt sepeti daha şık bu gibi farkları var ama kilosu üst görünüşü falan aynı canlı canlı gördüğümde de öyleydi. Başkasından bahsediyorsanız bilemicem ben bu sandım
Merveass Cans50 aynen ☺️ Aslında mima xari günbatımı ile aşk yaşadım ama gereksiz pahalı geldi bana 🤪 bu da tasarım olarak çok yakın