_ilayda_ Evlendim ilk ay düşünmedim ikinci ayımda düşündüm. Üçüncü ayımda hamile kaldım. Ağustosta dogumum var ve evlilik yıldönümümle aynı ayda doğacak minik kızım 💖
123k321 Misramisra gerçekten mi nasıl yani unuttuğunuz bir güne falan mı denk geldi korktum şimdi yasmin ile korunmayı düşünmüştüm
GulKeskin Emotion123456 ilk hamileliğim de evlendikten 11 ay sonra hamile kaldım 2. Hamileliğim de hiç denemedim Çünkü Spiralle hamile kaldım 🙈🫠
nur34_ Emotion123456 evlendigimden beri fazla korunmadik 7. Ayda hamile kaldim 4 ay olsun diye yapiyorduk😁ondan oncesi bi korunuyoduk bi korunmuyorduk oyle yanı
Sudamla 1 sene korunduk bebek yapamaya karar verdiğimiz Ay ilk denemede hamile kaldım Rabbım isteyen herkese nasip etsin 🌸