Humeyra_kfs31 2. Trimester ı yarıladık biz bir buçuk ay sonra üçe geçiyoruz kilo almadım göbeğim çıkmadı çok ama şimdiden 3. Trimester a göz kırpmaya başladım
Rahat hareket edemiyorum çabuk yoruluyorum biraz iş yapsam bel ağrım oluyor ayrıca gaz sancıları başladı 🫠🫠🫠
O yüzden bayramdan hemen sonra geri kalan eksikleri alıp odasını falan hazırlamaya başlayacağım yoksa benden kimseye hayır yok 3. Trimester da 🤣