sla_cbn35 bizde perşembe 37+0 oluyoruz randevumuz var çatı muayenesi de yapılacak hem heyecanlıyım kac kilo almis pozisyonu ne merak icindeyim hem muayeneden korkuyorum😫 normal doğum istiyorum bazen bazen sezeryan mı olsa diyorum bayram 39.haftaya denk geldiği için korkuyorum da bayramda gelir telaş içinde kalırız diye… Birde sinüzitim azdı bir haftadır burnumdan nefes alamiyorum. Otururken bile nefes nefese kaliyorum.Son günler çok zormuş Allah hepimizin yardimcisi olsun 🫶🏻