Benim perşembe günü randevum var da bebeğim o zaman 37+1 haftalık oluyor kaç kilo olsa iyidir ya çok merak ediyorum bide normal doğum istiyorum nolur dua edin bana ya vallahi ben her namazımda hepinize ediyorum yalan söyleme demeyin sakın vallahi bütün gebişleri katıyorum dualarımaa 🤲🏻🩷😄🫶🏻🌸