Tugce93_ Anladım. Çünkü regl m hiç şaşmaz bebekte istiyoruz. Regl m gecikip negatif olunca anlayamadım. Hayırlısı artık biraz geçtikten sonra tekrar deneyeyim çok teşekkür ederim hepinize☺️🌸