Tugce93_ Merhaba. Öncelikle reglm düzenli bu ay regl üzerinden 6 gün geçti dün erken test yaptım çok silik bi ikinci çizgi çıktı bu akşam tekrar yaptım tek çizgi. Regl de olmadım hiçbir belirtim de yok. Testi erken mi yaptım bilemedim. Böyle olan oldu mu?
Asli1453 Tugce93_ bende erken gebelik testi yaptım çıkmamıştı adetim 10gün geçmişti olsa çıkardı heralde dedim ama adette olmadım adetim 16gün geçtikten sonra kan tahlili verdim sonuç 555cikti doktorum geç döllenme dedi sizinde öyledir biraz daha bekleyin yada kan verin
Minigimvebiz Tugce93_ bence hamile değilsiniz. 6 gün az bir gün değil. Geç döllenme bile olsa kan testinde çıkardı illaki. Sonucunuz negatif.
civcivsuyum Erken değil canım bende 1 hafta geçince yapmıştım yaptığım gibi çok net çift çizgi çıkmıştı geç döllenme olabilir mi acaba diyeceğim senin için
Aysemert12 Tugce93_ değer 5 se hamile olabilirsiniz resim atar mısınız kan sonucunuzun 5 ve üstü gebelik sayılıyor çünkü
NewMom__ Tugce93_ tam sınırda çıkmış iki gün sonra tekrar verin anlarsınız eğer gebeyseniz bile çok çok yeni