Benim de kan uyuşmazlığı vardı lekem oldu düşük tehliken var dediler uyuşmazlık iğnesi oldum 2 gün sonra düşük yaptım maalesef şimdi 23 haftalık hamileyim doktor 28.haftada yine olman lazım dedi korkuyorum diğer doktorlarım bana böyle bişiy dememişti