Hilalhamzaa Merhaba arkadaşlar benim eşimle kan uyuşmazlığım var 5+6 da bir kerelik bir kanamam oldu acile gittim ama bana kan uyuşmaLığı iğnesi yapmadılar şimdi ne ile karşılıcam bugün yazılarda okudum ne yapmam lazım benim
balci1 Hilalhamzaa merhaba ben ve eşimin de kan uyuşmazlığı var bende de kanama oldu 3. Ayım gibi doktora söyledik iğne yapıldı doğumdan sonra bebeğin kan grubuna göre tekrar yapılacak muhakkak doktoruna söyle bu iğne çok çok önemli
merveliyyy Hilalhamzaa bidaha kanama vs olmazsa 28. Haftayı bekliyorlar bizde de var kan uyuşmazlığı hiç kanamam olmadı 28. Haftayı bekliyorum
Kubare134 Hilalhamzaa ben de söylememiştim o evhamla unutuyor insan çok haklısınız ama bunu dile getirin lütfen ona göre harelet ediyor doktor ..💌🤍
Kubare134 Hilalhamzaa tutunma kanamasını bilmiyorum ki bende 12. Haftada kahverengi lekelenme olmuştu o zaman yaptık
balci1 Hilalhamzaa şu an bebekte bir sorun yoksa kalp atışı vs varsa gerek yok son aylara doğru iğne yapılıyor tekrar zaten ama muhakkak doktorunuz bilsin uyuşmazlığı
Asel-2023 Hilalhamzaa 1.ci gebelik de sorun değil ikinci ve diğer gebelikler de teşkil eder siz tekrar gidin doktor a söyleyin
peri5860 Ben bugün iğne oldum canım ilk haftalar benim de lekelenmem oldu doktor progestan verdi onu içtim geçti bugün 28. Haftamdayım ve ignemizi olduk şükür
Kubare134 peri5860 biz de 28.hfta olduk perşembe randevumuz var sağlıkla gelsinler inşallah .. Daha önce kan uyuşmazlığı iğnesi oldunuz mu
Hilalhamzaa peri5860 yani olmamış olmamın bir zararı olmaz mı benimde öyle birkere kanamam oldu devamı gelmedi