Suueda canım anestezi teknisyenıyım hiççç korkmana gerek yok spinal anestezi genel anesteziden kat kat daha iyi eger bı mecburıyetın yoksa kesınlıkle spinal tercıh et derim ayrıca o yapılan iğnenın hıcbir acısı yok sadece kucuk bı elektriklnme gibi bisey olacak zaten hemen uyusacak bebeğin çıkış anına da şahit olacaksın diger türlü ayılman anesteziyi atmann çok daha uzun sürecek ve bı tık daha zor kendıne geleceksın ben tecrübelerimi paylaştım karar senın 🥰