Suueda hayır sinek ısırığı kadar bir his sadece,hatta 3-5 kez denediler doğru yeri bulabilmek için.Bebegi cekistirdiklerini hissettim evet ama çok normal.Sezaryen bence olurken çok rahat ama sonrası biraz acılı,ameliyat sonuçta.Ama şöyle düşünün basit herhangi bir ameliyat sonrası bile kişi bakıma ihtiyaç duyarken bu kez sizin bakımınıza ihtiyaç duyan bir minik var ve rabbim öyle bir güç veriyor ki ayaklanıveriyorsunuz