Sirine34 ay diğer posta da cevap vermişsin ama ben bir türlü yazamadım. sen hiç kötü düşünüp moralini bozmamaya çalış belki sen çıkar çıkmaz yaptı bile doktor tüm gün bakmıyor ki sonuçta. Ve 34 hafta da çok küçük değil artık Allah’ın izniyle sağ salim alırsın kucağına inşaAllah dua edicem senin için haberdar et beni de. Yapabileceğim bi şey olursa elimden geleni yaparım Siirt baykandayım ben. Ve tek doktorla karar verme bana İsmet beyi ve devlette siraç beyi çok önerdiler onlara da bi bak istersen 💚