Kızlar kulaktan duyma olarak soruyorum 2. Gebeliğim bu da sezaryen olacak devlet hastanesine yeni başladım 34 haftalığım çünkü doğumu devlette yapmak istiyorum tek korkum şu eşleri odaya almadıklarını söylediler bu doğru mu gurbetteyim kimse yanıma gelmeyecek eşimin olması şart bilen tecrübe eden var mı aranızda ?