kubraaksoy Nasıl geçiyor günleriniz biraz dertleşelim. Benim bir haftadır hafif hafif adet sancısı gibi ağrım ve mide bulantim oluyor bunlar normal mi sizde de oluyor mu.
Melekrcn kubraaksoy ben serklajlıyım şimdiye kadar zordu sürecim 27 haftamdam sonrası güzel geçti ayaklandım . Şimdi her işi yapıyorum çok tempolu geçiyor günlerim.siz kaç kilo aldınız
Minis122 kubraaksoy yarim 32 olcam.ins ama sanki 38 haftalik.gibiyim. arada sancim oluyor karnim sertlesiyor kasikalrima.sizi vuruyor arada. Bugun hic iyi degildim. Bi ara dedim herhalde. Sanci baslicak
Kalbiimde2can kubraaksoy 31+5 bizde adet agrisi gibi geliyor arada ve cok sertlesiyor karnim ordan oraya kasiyor hep kendini anlamadim bide alt bölgem (vajina) cok agriyor gece dönerken bile agrisinden uyaniyorum.. ilk hamileligimde böyle seyler yasamadim hic bu nedir böyle 😐
kubraaksoy Melekrcn serklaj ne demek çok duyuyorum ama hiç bakmamıştım anlamına Ben 12 kilo aldım 🙄☺️
SSumm Melekrcn ben 2 kiloyla devam ediyorum kendim hafifim ama karnım büyüdüğü için ağır 🤭 gebelik şekerim olduğu için diyet yapıyorum o yüzden aldığım kiloları geri verdim. Tabi istediğini yiyememek çok zor 😬
Aynr1380 Yarın 32 olucaz inşallah bende çok yorgunluk var canım bişi yapmak istemiyor iş yapmak istemiyor yan gelip yatmak bile zorluyor . Bide havalar bunaltıyor 😅
Minis122 kubraaksoy bilmiyorum ki canm eger devam ederse bir sure daha acile.gitmeyi dusunuyorum persembe gunude doktor randevum var
Minis122 kubraaksoy ben devlete gittigim.icin mumkun olmuyor doktora ulasmak. İns birseyimiz yoktur. Suan sag sol kasiklara baski hossediyorum sol.bosluktan. One dogru bi sizi geldi.gevti kizimda 8m ayin icinde hissetmedigim sancidan kaynakli 3 gun yatmistim bunda bole hossetmek korkutuyor
kubraaksoy Minis122 benimki de üni hastanesi ben aile hekimindeki ebeye yazdim ama kasıklarda ağrı varsa bı görün için rahat etmiyorsa
Minis122 kubraaksoy devam ederse acile.gidicem.cnm. Suan agrim kesildi kipir kipir ocerde yattim uzandim.biraz
Minis122 kubraaksoy temizlik yapicam ama.bu gidisle zor gibi bi doktor kontrolunden sonra baslarim. Artik yoksa. Cok zor
kubraaksoy Kalbiimde2can Minis122 Ben de Ebeme sordum boyle adet sancım ve mide bulantım var diye o da bebek hareketi var. Mi diye sordu ve yarın idrar tahlili için aile hekimligine çağırdı bakalım inşallah bişey cikmaz
Minis122 Kalbiimde2can tam anlamiyla bnei anlatmissiniz bende ilkde bole hic olmamisti simdi cok zorluyor
Yrgnnnnnn Kalbiimde2can canım o sertleşme ile gelen ağrı yalancı ağrı lar oluyor bende yeni öğrendim nst ye bağlıyım dünden beri serumla biraz hafifledi
Minis122 kubraaksoy ins cikmaz canim.bisi haber edersin tuvalete cikmamda sıklaştı suan bi yandanda kendimi sakin tutup hic bisi yok. Die die stres oldum
Kalbiimde2can kubraaksoy bebek hareketi var bende durmuyor zaten hic yerinde bizede haber verirmisin 🥰
Kalbiimde2can Minis122 sona dogru nasil dayancam bilmiyorum ilk oglum 37+1de dogmustu insallah buda erken gelir kuyruk sokumumda agriyor tansiyon düsüklügümde oluyor allah yardimcimiz olsun🤲🏻❤️