Bestegeren bana ilk cıkan rapor yuzde 20 lik şeklindeydi başka arkadasıma ucretsiz cıkıyordu ozelde takıplıydım doktorumu aradım sekreteri raporu degıstırdı bende ucretsız aldım doktorun elinde hangı raporu cıkaracagı isterlerse ücretsiz şekilde olan rapor cıkıyor 9 kutuya 5 lira gibi bi ücret ödüyorum 3 ayda bi yenilettim