guzelanne01_ ben ilk hamileliğimde rennie duo kullandim o en fazla yarım saat etki ediyordu günlük bir şişe bitirdiğime hatırlıyorum yani doğuma girerken bile doğum esnasında bile doğum sancima
dan çok mide yanmasiyla uğramıştım çok şükür 2.gebeligim mide yanması nedir bilmiyorum nexiumo kadar iyi geldi ki aç karnına bir tane iç 3 gün gidiyor o acı tatlı ne yersen ye asla yanmıyor miden mutlaka kullan canım onu dua edersin doktoruna bol bol🤩