Ozturkkkk bizde 37+4 deyiz oğlumuz Mete yi bekliyoruz.
Bazen enerji geliyor bazen yataktan kalkamıyorum gün içinde ara ara belim ağrıyor ve aşağıya baskı yapıyor 28 den beri bizim ki baş aşağı duruyor yarın kontrol var bakalım nst ye gireceğim. Çok yoruldum artık fırtlatmak istiyorum 😄😄🤦🏼♀️ aşırı duygusallık yaşıyorum birde komedi izlerken romantik yada 1 2 dk şık duygusal sahnede bile ağlıyorum ya 🤦🏼♀️