YuvarlanamayanPaanda Delice_zeytin şimdi kendi göbeğimde vardı amaa 8 haftalıgım ve hamile olduğum belli aslında diğer 2 çocugımdada hemen belli olmuştu içim dar benimmm🤣
Delice_zeytin YuvarlanamayanPaanda benim kızımda asla böle değildi ya halbuki organlar alıştı artık bebeğe 🤣 bu kadar şişmesi tuhaf
Delice_zeytin YuvarlanamayanPaanda ayyy allahım sana kolaylık versin inşallah yürekten dua ettim bak 😀
Delice_zeytin Esiin_ evet ya farklı olunca tuhaf oluyor . Amiiin. İnşallah tüm güzel dileklerine 🙏🏻 Cinsiyetleri farklı mı peki onunla ilgisi var mı acaba 😀
YuvarlanamayanPaanda Delice_zeytin sabah benımki diyo nasıl güzek çıktı karnınndedi hee dedim bilmiyorlı yarısı kendi göbeğim 🤣🤣🤣
cokkasmabeabi Delice_zeytin insan bile bile de kendini ateşe atmaz ki erkek isteyerek 🤪 şaka bi yana oğlan sevgisi de ayrı oluyor. Benim biri kız biri oğlan hazırda, karnımdaki de kız. Normal doğum diye yapa yapa gidiyorduk bakalım ülkedeki türk nüfusu artsin 😂😂
Delice_zeytin cokkasmabeabi ayyy maşallah süper işte daha 3. Niyeydi 😂😂 şaka bi yana rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah Hayrlı evlat olsunlar
cokkasmabeabi Delice_zeytin nalet olsun içimdeki kız sevgisine napayım yoldaş olsun dedim şimdi oğlan tek kalacak belki sonra ona da yaparım 🤪🤪 valla evdekiler az büyüdü mu gözüme bebek hasreti geliyor durduramıyorum kendimi 😁
Delice_zeytin cokkasmabeabi hey maşallah sana 😅😅 bebek hakikaten evin neşesi özleniyor kokusu ama takatimiz yok beee 😃
Sezenaksukarademir Delice_zeytin ikinci gebelikte kaslar esnek olduğu için sanırım karın daha çabuk çıkıyor. Benimde öyle 35+2yiz ama 30 haftadan sonra gören doğum vaktinin geldiğini düşünüyordu. Güzel ama bir anlamda çok zor. Şu sıralar taşımakta zorlanmaya başladım
Delice_zeytin Melikeadiguzel1 ay bende böle işte henüz kimse bilmiyorken, allahım hayrlısıyla nasip etsin hepimizin gönlüne göre inşallah
BurcuArya35 Delice_zeytin baslarda gaz oluyor canm ama benmde 2. Gebeliğim ilk kızıma göre baya var karnım 20+1 haftalığim bende 6 aylik gibi