BusraMece ben de daha dün neyi var neyi yok diye ortaya çıkardım, 33+3 olduk bugün. Kıyafetten çok kitapla oyuncak almışım çocuğa 😅 Yenidoğan dönemi için 12 zıbın, 4 alt-üst takım, 3 tulum yeter mi dersiniz? Bir de hastane çantasına neyden kaçar tane koydunuz?