Semaisik benim bir arkadaşımmi egzersiz vs her şeyi denemişti asla dönmemişti. Doktoruna konuşsam bir işe yarar mı diye sormuştu, doktor da bir dene sesini tanır ne zararı olacak demişti. Sabah akşam dil döküyordu güzel kızım, dönmezsen ikimiz için de sağlıklı olmaz annecim hadi dön lütfen başını döndür falan filan artık neler denebilirse, dönmüştü küçük zilli🫠🫠