Semaisik ilkse ve başka riskler yoksa genelde ters bile olsa sezeryan için kendi sancinizin suyunuzun gelmesini beklerler ya da 41. Haftayı. Çünkü bebek doğum sancisiyla bile dönebiliyor o anda dönmezse sezeryana alıyorlar. Benim de oğlum donmemisti suyum gelince gitmiştim en son ameliyata bile götürmeden bir kez daha bakalım diyip bakıp götürdüler