kubraayman valla canım bende hiç etki etmedi sadece yapılırken biraz acıdı ..hatta eşim nolur nolmaz diye annemlere bıraktı aşıdan sonra …ama Allah’a şükür hiçte öyle ağrı falan çekmedim ..vurulan yer üzerine falan yatirsam ağrıyordu o gün boyunca zorlamadim ağır falan kaldirmadim ben dikkat ettim 2.gune belli bile değildi vurulduğu yere dokunmadigim sürece korkma içini rahat tut herkesin ki aynı olmuyoo başkasının bir hafta ağrır kolu belki senin bir gün değişiklik gösterebiliyor bunlar