Hemşire bana fark etmez demişti tabi sizinkini bilemem o yüzden bende midem bulanmasın diye bir poğaça atıstırdım. İkinci dozunu oldum ben gebe olmadan önce tetanoz aşısı olmuştum kuduz aşısı ile beraber o yüzden hemşire bana ikinci dozu yaptı ama ağrısı çok oldu bende ya iki gün kolum sızladı ağrısından yatamadım bile 😌