Annevekizi Aysnr11 sanırım bende adet Olcam ya leklenme oluyor ama ağrım sızım çok benim🥲🥲🥲 bende diğer ay ovulasyon yapacağım 🥺🥲🙏
Anoniiim Bat 11 bugün kanamam oldu, ama kasıkta değil göbek deliği altında ağrılarım var. Kasık bölgesi değil. Normal adet mi yoksa yerleşme kanaması mı bilemedim 😭 marttan bu yana korunmuyorum, henüz hiçbir gebelik emaresi yok canım çok sıkkın
Aysnr11 Anoniiim yerleşme kanaması kahverengi veya pembemsi olur öyle bişeyse bi kan ver emin olmak için 🫶🏻
Gamzealptkn Aysnr11 benm bat 10du ama uygulama 14 gösteriyor geçen ay kimyasal geçirdiğim için 26 gnde bir olan döngümü 32-33 yaptğı için 2 gn snra gösteryr cuma günü kan verdm hcg 3.87 geldi normalde 0.1 gelirdi 5in altı negatf olduğu için öyle kabul ettm bugn hala olmadm ağrım kesildi acayp akıntım var sanki su geliyo adet oldm sanp tuvalete gidiyorm ama yok acaba hcg yükseliyodu ondan mı 3.87 geldi diyorm bilemedm
MelodyFairy Aysnr11 sakinlikten değil ya bakma sakin falan değilim 😂şuan evimde değilim alamıyorum eczane sağlk ocağı uzak olduğum yer ondan 😂yarın evime gecince alcam test yapcam onun sonucuna göre hareket ederim artık