Aysnr11 benm bat 10du ama uygulama 14 gösteriyor geçen ay kimyasal geçirdiğim için 26 gnde bir olan döngümü 32-33 yaptğı için 2 gn snra gösteryr cuma günü kan verdm hcg 3.87 geldi normalde 0.1 gelirdi 5in altı negatf olduğu için öyle kabul ettm bugn hala olmadm ağrım kesildi acayp akıntım var sanki su geliyo adet oldm sanp tuvalete gidiyorm ama yok acaba hcg yükseliyodu ondan mı 3.87 geldi diyorm bilemedm