sermin55 Selin356 dokturuma danıştım bana ilaç yazdı yarın alacam bakalım işallah geçer fitil ve travazol kırem kulan dedi
Tufan_aras Selin356 bende 22 hft olucam aynı durumdayız travazol krem kullanıyorum biraz inatçı çıktı
TomrisHanim Selin356 bende mantar enfeksiyonu oldum özelde ki doktorum iki tane farklı fitil ilacı vardı onu kullanıcam o kadar kaşıntı olmuyor arada oluyor benim akıntısı kötü işte inşallah biter biran önce iyileşirsin