Arkadaşlar bugün ilk kez muaneye gittim 5+3 haftalığım gebelik kesesi ve bebeğin beslenme kesesi göründü ama bebek görünmedi doktor küçük olduğu için olabilir dedi bir hafta sonra gel dedi sizce normal mi bu haftalarda bebek kalp atışları duyulması gerekirmi çok kötüyüm ya