Aleynacamoglu Kızlar başından beri doktorun verdiği tarih doğum icin 7.10. Ama gecen detaylıda yani salı günü 25.09. Olcağını söyledi doktor ve kendi doktorumla detaylıdaki doktor farklı sizce hangisine göre ayarlamalıyım kendimi? Kafam karışdı🙄😅
yagmurveyerdeniz Aleynacamoglu daha sürecin başındasınız, tahmini tarihler değişebilir. siz süreci sağlıkla tamamlamaya bakın. kesin tarih doğumdan 1-2 hafta önce az çok belli olur
minikoannesi123 Aleynacamoglu bebeğin gelisimine göre doğum tarihi sürelerinde ileriye geriye doğru bir değişiklik olabilir, bu normal ama siz sat tarihini baz alin hep, son haftalarda doğum şeklinize göre ortalama bir tarih belli olur zaten
_brcu88_ Aleynacamoglu merhaba canım 🌸🤭kaç haftalık hamileydin ? Ya belli bir haftadan sonra netleşir belki ben daha hiç konuşmadım doğum hakkında 🤭😂kafam karışmasın diye 30 dan sonra konuşmaya başlarım herhalde 😂
Kalbiimde2can Aleynacamoglu ortalama 3 hafta oynama olabiliyor canim bebisin gelisimine göre falan kendi doktorunda belki zaten düzenleme yapar detaylinin sonuclarina bakinca❤️
Aleynacamoglu yagmurveyerdeniz Detaylıdaki doktora sordum da o artık tarih değişmez dedi kendi doktoruma 21 gidicem bakalım o nedicek canım benim sürecin başında olup olmadığımı sormadım ki ben tarihleri sordum sadece sonucta arada fazla bişeyde yok birine bakarsam 23+2 diğerine bakarsam 25 haftalık oluyorum
Aleynacamoglu _brcu88_ Canım şuan son adet tarihime bakılırsa 25 haftalık oluyorum 😅başıma ne geldi gecen detaylıda bi bilsen….😂
Aleynacamoglu Kalbiimde2can Belkide dediğin gibi olur canım bakalım ama son adet tarihinden hesaplama yapınca 25 haftalık cıkıyo ya 2 hafta önde geride fark etmiyor benim için ama mesela akrabalarım sorduğunda kaç haftalık dediklerinde ne diçeğmi bilemedim 😂
Kalbiimde2can Aleynacamoglu soranlara bende bilmiyorum 23de olabilir 25de olabilir de 🤣 saka maka doktoruna nezaman gideceksin? Ona sorarsin o sana tam detaylica anlatir zaten canim ben olsam simdi 23 derdim🙈
Aleynacamoglu _brcu88_ Aynen ikimiz aynıdık hata diye hatırlıyorum aramızda bir gün varsı bende 23+2 olmam gerekiyodu
Aleynacamoglu Kalbiimde2can Hahaha bu iyidi 😂 ya doktoruma 21. De gidicem bakalım aynen onu bi bekliyim en güzeli soranlara hafta fln sormayın bana derim 😂🙈
Kalbiimde2can Aleynacamoglu bencede 🤣 banada hep kac aylik diye sorduklarinda cevaplayamiyordum doktor hep haftasini söylüyor ya 😅
Aleynacamoglu _brcu88_ ya ben ısrarla cinsiyetini söylemesini istedim oda söylerim düşündüğüm şeyi ama başka bişey olursa kızmayın dedi fln parti icin istemişdim sonra detaylıda erkek oldupunu söyledi🥹💙