Thebest_01 2 testi de erken gebelik yapsaydınız koyulma olurdu bence benim erken gebelik çok netken kaset test çok silikti mesela allah ’ın izniyle sağlıklıdır hayırlı olsun
Eslemim34 Nidabade Gidemiyorum işde kızım alçıda 10 gün sonra çıkıyor alçısı. İnşallah geç döllenmedir
Hungry Sonucunu bizimle de paylaş cnm inşallah güzel haberler alirsin benimde böyle çıkmıştı şu an 14 haftadayiz
[silindi] Eslemim34 ne cıktı. Bu ay ovulasyon testi mi yptnoz. Ve belirti varmı kasik agrisi göğüs ağrısı