catandgirlmom
Zaten bu hep böyledir bedenlere aldırmayın.
Yenidoğan ı 10 gün kullanırsanız öpün başınıza koyun 😁
0-3 ay denilen 1,5 aya kadar oluyor
3-6 denilen 4-4,5
6-9 denilen 5-5,5 falan böyle gidiyor
Tabiki her bebeğin gelişimi farklıdır. Ama ilk oğlumdan tecrübe ettim . 2,5 kilo doğmasına rağmen ayından büyük giydirdim hep . Çok çabuk büyüyorlar . O yüzden alt üst takım almak daha kullanışlı olur ikinci haftadan sonra. E bebekte ikili altlar vardı paçaları kıvrılanbilen büyüdükçe açabildiğiniz.. hani o tarz şeyler daha uzun iş görebilir. Bebeklerde en çok bayıldığım şey tulummm tek parça aşırı hoşuma gidiyor. İlk oğlumda çok aldm kullandm ama inanın hepsi yepyeni kaldı bi kaç kere giydi ve sonra olmadı . Şimdi kızıma daha çok takıma yöneliyorum.
Müslinlere gelicek olursak en büyük avantaj terletmemesi . Ondan çok çekmiştim. Bebek arabasına koyarken pusetinde su oluyordu sırtı başı . Şimdi pusetler için çok güzel setler var hem içi dolgulu yatak gibi bel destekli hemde ekstra puset örtüsüde oluyor. Henüz bende mendil alma kısmına geçmedim ama bol bol alırım muhakkak.
Ben sağma makinesini alalı 7 sene oldu bazı parçaları zamanla sarardığı için onları servisten yeniledim. Philips avent in elektrikli modelini almıştım. Onzamanlar mastit olduğum için ne kullandıysam acısına dayanamadım. Sadeece bu makinede rahat ettim. Doğumdan sonra da ne kdar çok emerse ve ekstra sağım yaparsam sütüm artar diye düşünüyorum o yüzden sağma makinesini kullanıcam.