guzelanne01_ Damla aynen katılıyorum örtü ve ağız bezi bolcana alınmalı🙃,kıyafetleri Çok çok almaya gerek yok ayına uygun yeterli kadar alınmalı toplu kıyafet alınımıda gerek yok
deryaikov__ Damla çok çabuk büyüdükleri için çok küçük beden alamana gerek yok ama bol bol zıbına ihtiyaç duyuluyor ☀️
Ayshe19 Anneyiimmz Müslin örtüleri nerde kullanacaz tam olarak tecrübesiz bir gebe olarak benim doğumun ekimde havalar soğuk olur bulunduğum şehirde müslin örtü ince oluyor nerde kullanıcam bebeğin gazını çıkartırken omzunuza serin diyorlar başka ?
karanmom Anneyiimmz mesela nekadar almamız gerekiyor 7 muslin aldım ikisi kalın diğerleri ince ağız mendili 25 tane var
Zeynep1080 Ben ağız mendili bol bol almıştım ama pek kullanmadım kızımda açıkçası ihtiyacım olmadı ,bebeğe görmede değişiyor ihtiyaç , 0-3 değilde her bedenden zıbın iş görüyor bolca
Anneyiimmz Ayshe19 mirlerinannesi karanmom Kızlar bende hamileyken 2 tane almıştım ne işe yarar ki diye düşünerek bende kışım doğum yaptım ama sonradan 5 tane daha aldım mesela kundak yaparken çok iyi oluyor müslin yakmıyor veya dışarda bebek arabasının üzerine atıyorum yüzünü örtmeden uyumuyor bebeğim yüzünü örtüyorum hava geçirdiği içinde bunaltmıyor bazen sadece üzerini örtüyorum iki kat yapıp aldıktan sonra anlarsınız zaten nerde kullanmanız gerektiğini elim hep onlara gidiyor bir yere gittiğimde direk koymuyorum önce onu seriyorum öyle yatırıyorum anne bebek çantanızda daime 1 tane duracak şekilde koyun dışarda her an lazım olabilir 1 i hep çantamızda mesela şuan ayağımda sallıyorum yastığın üzerine serdim öyle yatırdım terletmiyor yani bence çokça gerekli 🩵ağız mendili de çok alın yere düşüyor çabuk ıslanıyor ben 30 tane aldım hepte kullanıyorum burun aspiratörü kesinlikle olmalı ben almamıştım 3 . Gün hemen aldık ve bence göğüs pompası elektrikli kiwi marka aldım ben emziremedim ama ilk 1 ay sağarak besledim Manuel’de aldık yorucu oldu emzirdikten sonra kalan sütü boşaltır dolaba atarsınız kıyafet olarak da çok almayın diyenleri anlamıyorum sürekli değiştirmek gerekiyor sürekli 3 şey için makine çalıştırırım derseniz almayın deepend hastane çantanıza 2 paket koyun kesiiin evde de takarsınız çok büyük rahatlık yırtıp atıyorsun dikişleriniz acımadan ilk 30 gün kullandım açıkçası pedden daha rahat olduğu için kanamam çoktu sonra uzun pede geçtim kızlar detaylı yazıyorum çünkü bende hamileyken hep böyle şeyler aradım ..🐥
Hatice4463 Ayshe19 bende Ekim’de doqum Allah’ım nasip ederse o yüzden hiç Müslin almayı düşünmüyorum büyüdükce yaz qeldikce alırım onları
karanmom Ayshe19 bende Ekim’de dogurcam aldım dedim en azından altına koyarkm pusetine sererim yada bebek arabasina kalın aldım ben Trendyoldan 2 tane kalın alabilirsiniz Zeyba muslin yazın çıkar kalin
Asya_Lorin Hatice4463 yengem şubatta doğum yaptı ona hediye almıştım zeypba markası 4 katlı büyükçe müslin örtü trendyolda var. İlk günden beri hiç elinden düşürmedi tek kullandığı örtü diyebilirim. Kendime de renk renk aldım fiyatı biraz artmış iyi ki önceden alıp saklamışım. alın aldırın dua edeceksiniz 🥰
Sinemfrkn Damla hastane çıkışı 10lu 5li 3lü bolca zıbın alt üst pijama uyku tulumu ağız mendili bornoz takımı mevsime göre kıyafetler çorap eldiven bere bunlar önemli ateş ölçer termometre banyo termometresi küvet banyo seti burun aspiratörü tırnak ve saç bakım malzemeleri benek bakım kremleri Süt sağma pompası süt saklama poşeti emzik biberon çeşitleri biberon dezenfektanı cihazı bebek için deterjan çamarsırlarını yıkamak için file nevresim takımı reflü yatağı beşik battaniye çeşitleri odanın nemini ayarlamak için cihaz vs vs bunlar aklıma geldi
Ikiz_annesii karanmom dolapta outletmuslin diye bir sayfa var aynı markayı 100 tl ye satıyor ben ordan aldim
Sezgitas karanmom zeypba müslinlerin outlet sayfası var dolap uygulamasında. Kullanıcı adları outletmuslın. Ben ordan aldım 2 tane ve defosu filan yok, kalınlığı da çok iyi ben de tavsiye ederim
Birsenim RavenV nasıl ya. Bebeğim 3.500 kilo dogdu 11 günlüğüz hala hastane çıkışları büyük geliyor. 3 tane 50 cm 0 ay almışım döndürüp döndürüp giydiriyorum yetmiyor valla
Nazugrak16 Damla muslin kundak bez veya ağız silme mendili ben 3 takım elbise aldım yıkıyorum yetiyor