papatya-0 eylulmihrasmom merhaba iğne olduğunuz günü saymış miydiniz igneden sonraki günden mi başlamıştıniz 🙏
papatya-0 Ceydaab geçen ay için sormuştum 😊 11.gun pozitif sonra negatif olmuş ya. Bu arada kaset testte kimyasal gebeliğim olduğunda çok çok silik bir çizgi çıkmıştı 23 değer ile öğrenmiştim 🙏
OnlyBaby Ceydaab ağrı sızı oldumu sizde benim ikinci günüm iğnemde ve ağrım var ne bişey akıntımda yok
Ceydaab OnlyBaby benim geçen ay çok şiddetli ağrım olmuştu ama bu ay iğneden sonra hiç ağrım olmadı bende anlamadım kuşum
OnlyBaby eylulmihrasmom bana saat söylemedi saat önemli değil dedi ama iğneyi vurduğum gün ilişki sonraki gün boş sonraki gün tekrar ilişki dedi bigün dolu bigün boş şeklinde, ama zaten 36 saat oluyor ikinci değerlendirdiğimiz gün
eylulmihrasmom OnlyBaby iğneyi ben çalıştığım için pazartesi sabah vuruldum karından. pazartesi salı ve çarşamba ilişki olsun dedi doktor. biz daha sonra 1 gün arayla devam ettik
Ceydaab papatya-0 geçen ay 11. Gündü yaptığım gün bide iğne günü ile beraber 11. Gündü çok erken bakmıştım bu ay inşallah olmuştur
gunesdumanli OnlyBaby benim bugün 19. Günüm halen adet olmadım idrar testide aşırı silik çıktı kan da vermedim çalıştığım için çıkamıyorum akşamda eve zor yetişiyorum normalde bu tarihlerde olması gerekiyor sanırım hamilelik yoksa
OnlyBaby gunesdumanli eğer kan veremicekseniz idrar testi ile devam edin.. ama sabah ilk idrarla olsun, normalde 19. Günümde benim adet günüm daha var tabi gelmedi