OnlyBaby insallah alırız güzel haberi doktorun dediği saatleri mutlaka değerlendirin ben o ay olmayacak diye bakmıştım aslında eşimde ve bende bir problem yoktı düşük yapıp kürtaj olmuştum geçen sene mayısta ocakta doktora gittim doktorum süreci hızlandıralım mı dedi bende evet dedim🥲 sonuç böyle işte