Muhammedamine Ya ben sabah gidip sekretere söyledim. Dedi ki ben katkı paysız çıkarmaya çalıştım sistem kabul etmedi dedi. Bende dedim ki eczacı düzeltilebilcegini söyledi, o zaman eczacıya sor nasıl düzelecekmiş falan dedi. Ama tabi eczacı bilmiyo😂 o yüzden dedim gidip desem ki eczacı bu tanılar yazması gerekiyor dedi diye. Belki düzeltirler.