Sngltzcnn İşte benim sormak istediğim katılım paysız rapor. Birçok insan ücretsiz alıyo iğneleri biz neden para ödüyoruz 🙄 bazı doktorlar direk katılım paysız rapor çıkarıyor ben ondan bahsediyorum. Bizim suan az para ödememizin sebebi maalesef elimizdeki raporlar değil, SGK zaten karsılıyo bunu, bizim raporlarımızın tek sebebi aile hekimine yazdırabilmek ve fazla kutu alabilmek. Başka mantığı yok maalesef.