Senaykork Tklc amniyotik kese patlasa suyu gelir, bence korkutmayin insanları, nisanim benimde 35 de geldi , 40 da doğurdum bu kadar abartmayın bnce
Busrdznli Senaykork evet bebeğin hareketleride normal şuan da saat başı 10kez hareketini hissediyorum ama bir tuhaflık hissedersem mutlaka giderim
Tklc Senaykork hanımefendi yine de bir doktorun muayene etmesi herhangi bir riske karşı kontrol olması gerekebilir bizler sadece tahminen söyleyebiliyoruz sizde o şekilde olmuştur ama bir başkası farklı olabilir bilemeyiz herkesin hamileliği farklı geçiyor
Busrdznli Ruyagibi1 32 haftadan beri ciddimisin bende acaba çatım müsaitmi normal doğuma çok merak ediyorum cuma sorucaktım doktoruma ama erkendir diye öncesinde hiç sormadım tetikler diye bünyeden bünyeye değişir aslında söylediğin gibi
Ruyagibi1 Busrdznli maalesef bir taşınma sürecim oldu sancılar o haftalar da geldi nts ve alttan muyane oldum sonra tekrar gittiğim de doktora nts çekildim eğer sancı çıkarsa altan muane almak durumunda kaldım 3 nts den 2 dede sancı çıktı şansıma 😮💨
Busrdznli Tklc en iyisi kendi doktoruma yarın muayene olmaya gidiyim ne olur ne olmaz içime şüphe düştü
E_r_s_n3004 Hafif kasılmayla acile gitmiştim hemşire hemen alttan muayene edicem demişti izin vermemiştim iyiki de vermemişim sonra doktoruma gittim daha erken alttan muayene için demişti o yüzden yaptırmayın bence
Busrdznli Bakalım bu gecem nasıl geçicek ona göre bakıcam doğum çantam hiçbirşeyim daha tam değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
hemsireanne55 Busrdznli siz gerçekten suan sağlıklı düşünmüyorsunuz nişan gelmesi zaten doğum bağlaması demek çok ağrım olmadıkça gitmem diyorsunuz zaten çok Ağrı olduktan sonra dönüşü yok biraz mantıklı hareket edin
Busrdznli hemsireanne55 Doktorumla görüştüm formdan bir sonra sancıların ve suyun gelmediyse sıkıntı yaşamassın dedi bebek hareketlerimde normal olduğundan cuma günü gittim dinlenmem gerektiğini söyledi bir sıkıntı yaşamadım. Nişan geldikten hemen sonra doğum başlamıyor bilgilendirmek isterim sizi