1Gunes Kızlar bebegim 3 ay 18 günlük ve nerdeyse 1 aydır sütüm azaldı solgar b12 bestlak kullanıyorum ama goguslerim dolmaz oldu sağıyorum 60 ml ancak çıkıyor 2 sinden bazen o bile çıkmıyor başka ne yapabilirim sütümün olması için 😪😭
Sulte 1Gunes sutun az degil o zamnlarda gogusler terbiye oluyo yumusak olur ama bebek emdikce sut iner yada sagdikca gelir bolca emzir ve su ic ayni hataya dustum ilk oglumda 5 ay emdi mama basladm yapma sakin bolca emzir yemek ye uyu dinlen
dilay_06 1Gunes 1 yemek kaşığı kuru dut üstüne 1 bardak sıcak su koyup üstünü kapatmaya 2-3 dakika demlenince önce suyunu iç sonra tanesini ye
1prensesimm Bende dün doğum yaptım hiç sütüm gelmiyor bebeğim kuvezde, emmedigi için heralde sagiyorum ama yine yok üstte kalsın belki bilen biri vardir 🥺
Sulte 1prensesimm sicak havlu koy gogsune yada sicak suyla yika bi gogsunu sut iner asagi sezeryanda 3. Gun geldi sutum acele etme canim sutun var sadece uyari yapmak lazim
1Gunes 1prensesimm kuzum sağlıcakla kavuş bebeğine ama sen sagmaya devam et sezeryan oldun ise 2 3 güne gelir sütün stres yapma üzülme. Hem şu an bebegin seni emse 1 damla gelen ilk süt onu doyurur sen sürekli sağ ama bırakma.
Mustafayigitvebeytugannesi 1prensesimm canım saten 3 günde süt anca gelir. Eve gittiğin zaman hemen duş al tahin helvası ye sütünü bol bol sagmaya devam et. Birde bol su iç.
Aynenkanka 1prensesimm daha çok yeni doğum yapmışsın canım benim çok çok normal böyle olması. Moralini yüksek tutman lazım sıcak kompresler yap süt kanalların açılsın sağımı 2-3 saatte bir yap yüksek çekimle sağım yapma meme uçların yara olur morarır hatta sağım yaparken sıcak tut memeni faydasını görürsün benim bebeğim de yoğun bakımdayken böyle yapmıştım inşallah bir an önce kavuşursunuz🙏
1Gunes Sulte teşekkür ederim fakat ilk 2.5ay çok güzel sütüm vardı memelerim artırdı kendiliğinden akardı sütüm şimdi yumuşacık oğlum emse bile doymuyor huzursuzlanıyor uyumuyor..
1prensesimm Sulte tamam canım inşallah gelir yapicam dedginizi, peki dikişlerim var nasıl duş alabilirim su gecirmeden ??
1prensesimm 1Gunes tamam canım inşallah sagmaktan mosmor oldu ama yine tık yok hafif ıslanıyor sadece ama yinede uğraşıyorum inşallah burdaki bayanların dediklerini yapmam lazım ise yarayacaktir
Bbkk 1Gunes kavun yiyin 👌 tam anlamıyla çoğaltıyor yok diyip kestirmeyin bol bol bebeğinize meme verin ki o çektikce gelir ve çoğalıyor
1Gunes Bbkk vallahi neler yapıyorum onuda denerim yok emziriyorum fakat sütüm az sağıyorum 2 memeden 60 ml ancak çıkıyor o nile çıkmıyor bazen ilk 2 ay öyle güzel siti vardı ki maşallah memelerim ağrıyordu kendi kendine akıyordu şimdi tok gibi memeler yumuşacık.
CeydaST 1Gunes bol bol dinlen su iç sıcak duş al. Tahin okudum bugün sütü artıran. Annem bulgur artırıyor demişti. Strese girmemeye çalış kuzum
Sulte 1prensesimm su gecirmez bant yokmu ustunde yoksa banttan al eczaneden kapat dus al canim ama doktorum bna 4. Gun yikan demisti bantla yikandim bisey olmadi