Rabia1636 Naressmom1644 sarı alt tonu yapmak istiyorum ışıltı attırırım aralara büyük ihtimal ortaya karışık
irem1- Naressmom1644 8buçuk aylık hamileyim doktor 3 aydan sonra boyayabilirsin dedi Geçenlerde gene boyattım herhangi bir sorun yaşamadım ınoa amonyaksız saç boyasını tercih etti kuaförüm doktorunuza sorun gene
Naressmom1644 irem1- @Rabia1636 Valla doktoruma sordum saçımı boyatabilir miyim diye ama çok net bir şekilde HAYIR! dedi. O yüzden ikinciye ağzımi açmadım bile 😂😂😂