Naressmom1644 30 haftalık hamileyim, doktorum boyatabilirsin sorun yok dedi ama kuaförüm asla boyamak dayan şurada iki ay daha dedi. Organik falan hikaye öyle bir şey yok, riske atmayalım dedi. Onu duyduktan sonra ben de direkt konuyu kapattım açıkcası. Benim de saçlarım berbat. Uçlar sarı ortası artık turunculaştı tepeler siyah ve beyaz 😄