Btlbet bir anda bir ağrı saplanıyordu elimde tutma ihtiyacı duyuyordum. Kalbe kadar vuruyor ama kalpten olmadığı belli benim kolumuda çok etkiliyordu uyuşuyordu bildiğin. Ve sadece sol göğüsüm bu kadar kötü oluyordu. Benim o göğüsümde fibroadenom kist var süt bezleri büyüdükçe sanırım baskı yapıyordu o da çok ağrı yaptığını düşünmüştüm 🤔