asminko345 benim 24 haftalık olduğundan beri göğüs ağrısından duramıyordum. Koluma vuruyordu acısı ve evde sütyen takmıyordum bende sonra sütyenimi değiştirip her gün evde de takmaya başladım şimdi ağrılarım daha iyi bence takmanız azaltacaktır. Sabit şekilde kaldıklarından sanırım.