Ayce09 Ozlm_31 Sağlıkla gelsinler 🌸 12. Haftada perinatoloji doktoru biri %70 kız diğeri %95 erkek dedi geçen hafta kendi doktorum oda bi bebegi kıza benzetti aynı bebek bu arada diğeri biraz arkada kalıyo poposu sığmıyo diiyerek yorum yapmadı 🤷🏻♀️ henüz netleştiremedik bizde 😂
Ozlm_31 Ayce09 Amin inşallah sizinkilerde sağlıkla gelsn bizde 12.haftada biri kız biri erkek dendi ama 15 de doktorum ikisi de kesin kız dedi
Ayce09 Ozlm_31 sağlıkla gelsinler 🌸 iki kız kardeş çok güzel olucak benimde bir kızım var biri kız olsun çok istiyorum bakalım kısmet🤭
mrwkrks Ayce09 Ozlm_31 benim de ikizlerim kız 34 haftadayız hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
siyahinciii 26 haftalık tek yumurta ikizi beyefendiler 19. Haftada belirgin olmaya başladılar şimdi ise göbeğim benden önde gidiyor wala çok hareketli sıpalar erken gelmeye çalışıyorlar durmadan ilaçlarla serumlarla zor durduruyorlar 30 u geçsek süper olacak
Ayce09 mrwkrks normal yani şuan bende iki tane olduğu için erken hissederim diyodum dinliyorum kendimi ama tık yok daha maşallah çok az kalmış darısı bize inşallah o haftaları görmek nasip olur 🙏🏾