Ozlm_31 İkiz anneleri ne zaman göbuşler çıkmaya başladı biz 15+2 olduk ve miniklerim çok az kendini belli ediyor ama hala dışarıdan biri bakınca belli olck kdr büyük degl
Busra__06 Ozlm_31 18 de hafif vardı 20 den sonra yavaş yavaş belli etti kendini şu an 29 uz sığamıyoruz😂🙈
Ayce09 Ozlm_31 15+4 üz bizde kilom olduğu için göbeğimde vardı ama dahada belirginleşti iyice ben ddaha net hissedemedim hareketlerini
Busra__06 Ozlm_31 şu an doktorum risk olmadığını söyledi ama ikiz oldukları için tabikide risk her zmaan var 36. Haftada alıcaz dedi
Ayce09 Ozlm_31 normaldir mutlaka zaten o ağırlıkte yazıyor her yerde bana neden kilo söylememiş acaba 😒
Ozlm_31 muziceanne_ nasıl hissediyorsuz acaba böyle minik kıpırtı gibi mi baloncuk hissi de oluyor bizde